AsuntoSatamasta superpalvelua asunnonostajlle

Ostajat ovat voineet jo pitkään pahoin pääkaupunkiseudun asuntomarkkinoilla. He kokevat saavansa huonoa, luokatonta palvelua välittäjiltä ja itsemyyjiltä.

Myyjien ja ostajien tyytyväisyyttä kiinteistönvälittäjiin on tutkittu pitkään ns. NPS-menetelmällä. Etuovi.com kysyi jokin aika sitten 700:lta vastikään asuntokaupassa mukana olleelta myyjältä ja ostajalta minkä arvosanan 0-10 he olisivat valmiit antamaan kaupan junailleelle kiinteistönvälittäjälle.

Tulos oli välittäjille surkea. Asuntojen myyjät olivat välittäjiin kohtuullisen tyytyväisiä, mutta ostajien NPS oli huono 13. Maksimissaan luku voisi olla 100.

Kiinteistönvälittäjät voivat toki lohduttautua sillä, että NPS saattaa olla jopa tätäkin huonompi. Esimerkiksi yksityisillä pysäköinninvalvojilla se saattaa olla jopa miinusmerkkinen.

AsuntoSatama LKV on ollut jo 10 vuotta edelläkävijä välitysalalla Suomessa.

Julkaisimme kaksi vuotta sitten laajan raportin Suomen rikkaimmista taloyhtiöistä. Marraskuun lopussa julkaistava Korjausvelkalaskuri ™ paljastaa puolestaan kuluttajille ja ostajille lahjomattomasti taloyhtiöiden korjausvelan. Laskuri, jolle ennustetaan jättimenestystä, kääntää vaikealukuiset isännöitsijäntodistukset selkokielelle ja tulevat remontit euroiksi.

Tänään meillä on ilo esitellä MANSKU 94 OSTAJAN TURVASATAMA. Se on vastaus palveluun pettyneille ostaja-asiakkaille. Koko henkilökuntamme on sitoutunut konseptiin, jossa Mannerheimintien asuntomyymälän strategiana on jatkossa tarjota ostajille kaikki odotukset ylittävää palvelua.

Asunnon ostaminen on useimmille elämän suurin investointi. Monenlaiset, todella isot kysymykset ja pelot liikkuvat ostajan pääkopassa ennen sitovan ostotarjouksen tekemistä. Stressi on hirvittävä.

  • Maksanko asunnosta liikaa?
  • Säilyykö asuntoni arvo tulevaisuudessa?
  • Ostanko huonosta yhtiöstä?
  • Kuinka paljon talossa on korjausvelkaa?
  • Nousevatko asumiskustannukset? Riittävätkö rahani?
  • Onko minulle varmasti kerrottu kaikki?
  • Sainko parhaan lainatarjouksen?
  • Miten kaavaa luetaan? Onko tontilla jäljellä rakennusoikeutta?
  • Kuinka ostotarjous tehdään?

Manskulla jokainen ostaja saa veloituksetta käyttöönsä henkilökohtaisen, kokeneen avustajan asuntoprojektiin. Hänelle avataan maksuton TAKAPIRU 24/7 -palvelu.

Hän saa siellä seuraavat palvelut:

  • Kotihaut eri portaaleissa
  • Asunnon hinnan konsultointi
  • Asiakirjojen lukeminen
  • Taloyhtiön kunnon arviointi
  • Korjausvelkaraportti (ilmainen, normaalisti 20 euroa)
  • Lainatarjouspyyntösi välittäminen kaikille pankeille

Ostaja-asiakas saa koko paketin kakkukahvien kera ilmaiseksi. Uskomme, että hyvä palkitaan aina jossain vaiheessa hyvällä. Palveluun käyttämämme aika on rahaa, mutta tyytyväisten ostaja-asiakkaiden suositukset ovat kultaakin kalliimpia Manskun asuntomyymälälle ja sen välittäjille.

Mitäpä sitä enää mietit. Kutsu AsuntoSatama luotsivene M/S Mansku 94 ja sen Paavo-kapteeni avuksesi. Soita 09-6940710 tai lähetä s-posti [email protected]. Tehdään suunnitelma, kierretään matkalla vaanivat karikot ja tehdään sinulle elämäsi kauppa.

SAATAT PITÄÄ MYÖS NÄISTÄ