AsuntoSatamasta superpalvelua asunnonostajlle

Ostajat ovat voineet jo pitkään pahoin pääkaupunkiseudun asuntomarkkinoilla. He kokevat saavansa huonoa, luokatonta palvelua välittäjiltä ja itsemyyjiltä.

Myyjien ja ostajien tyytyväisyyttä kiinteistönvälittäjiin on tutkittu pitkään ns. NPS-menetelmällä. Etuovi.com kysyi jokin aika sitten 700:lta vastikään asuntokaupassa mukana olleelta myyjältä ja ostajalta minkä arvosanan 0-10 he olisivat valmiit antamaan kaupan junailleelle kiinteistönvälittäjälle.

Tulos oli välittäjille surkea. Asuntojen myyjät olivat välittäjiin kohtuullisen tyytyväisiä, mutta ostajien NPS oli huono 13. Maksimissaan luku voisi olla 100.

Kiinteistönvälittäjät voivat toki lohduttautua sillä, että NPS saattaa olla jopa tätäkin huonompi. Esimerkiksi yksityisillä pysäköinninvalvojilla se saattaa olla jopa miinusmerkkinen.

AsuntoSatama LKV on ollut jo 10 vuotta edelläkävijä välitysalalla Suomessa.

Julkaisimme kaksi vuotta sitten laajan raportin Suomen rikkaimmista taloyhtiöistä. Marraskuun lopussa julkaistava Korjausvelkalaskuri ™ paljastaa puolestaan kuluttajille ja ostajille lahjomattomasti taloyhtiöiden korjausvelan. Laskuri, jolle ennustetaan jättimenestystä, kääntää vaikealukuiset isännöitsijäntodistukset selkokielelle ja tulevat remontit euroiksi.

Tänään meillä on ilo esitellä MANSKU 94 OSTAJAN TURVASATAMA. Se on vastaus palveluun pettyneille ostaja-asiakkaille. Koko henkilökuntamme on sitoutunut konseptiin, jossa Mannerheimintien asuntomyymälän strategiana on jatkossa tarjota ostajille kaikki odotukset ylittävää palvelua.

Asunnon ostaminen on useimmille elämän suurin investointi. Monenlaiset, todella isot kysymykset ja pelot liikkuvat ostajan pääkopassa ennen sitovan ostotarjouksen tekemistä. Stressi on hirvittävä.

  • Maksanko asunnosta liikaa?
  • Säilyykö asuntoni arvo tulevaisuudessa?
  • Ostanko huonosta yhtiöstä?
  • Kuinka paljon talossa on korjausvelkaa?
  • Nousevatko asumiskustannukset? Riittävätkö rahani?
  • Onko minulle varmasti kerrottu kaikki?
  • Sainko parhaan lainatarjouksen?
  • Miten kaavaa luetaan? Onko tontilla jäljellä rakennusoikeutta?
  • Kuinka ostotarjous tehdään?

Manskulla jokainen ostaja saa veloituksetta käyttöönsä henkilökohtaisen, kokeneen avustajan asuntoprojektiin. Hänelle avataan maksuton TAKAPIRU 24/7 -palvelu.

Hän saa siellä seuraavat palvelut:

  • Kotihaut eri portaaleissa
  • Asunnon hinnan konsultointi
  • Asiakirjojen lukeminen
  • Taloyhtiön kunnon arviointi
  • Korjausvelkaraportti (ilmainen, normaalisti 20 euroa)
  • Lainatarjouspyyntösi välittäminen kaikille pankeille

Ostaja-asiakas saa koko paketin kakkukahvien kera ilmaiseksi. Uskomme, että hyvä palkitaan aina jossain vaiheessa hyvällä. Palveluun käyttämämme aika on rahaa, mutta tyytyväisten ostaja-asiakkaiden suositukset ovat kultaakin kalliimpia Manskun asuntomyymälälle ja sen välittäjille.

Mitäpä sitä enää mietit. Kutsu AsuntoSatama luotsivene M/S Mansku 94 ja sen Paavo-kapteeni avuksesi. Soita 09-6940710 tai lähetä s-posti [email protected]. Tehdään suunnitelma, kierretään matkalla vaanivat karikot ja tehdään sinulle elämäsi kauppa.

SAATAT PITÄÄ MYÖS NÄISTÄ

Käytämme verkkopalvelussamme evästeitä parantaaksemme palvelun toimintaa ja käyttökokemusta. View more
Cookies settings
HYVÄKSY
Tietosuojaseloste
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Tämä on Suomen Asuntosatama LKV Oy:n  rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 31.5.2021

Rekisterin pitäjän tiedot

Suomen Asuntosatama LKV Oy Mannerheimintie 94 00250 Helsinki I p. 09-694 0710 Tapio Suortti, [email protected], 050 321 4743

Rekisterin nimi

Yrityksen verkkopalvelun käyttäjärekisteri ja asiakasrekisteri. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on
  • henkilön suostumus (dokumentoitu, vapaaehtoinen, yksilöity, tietoinen ja yksiselitteinen)
  • sopimus, jossa rekisteröity on osapuolena
  • rekisterinpitäjän oikeutettu etu (esim. asiakassuhde, työsuhde, jäsenyys).
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on yhteydenpito asiakkaisiin, asiakassuhteen ylläpito, markkinointi ja asiakaspalvelu. Tietoja ei käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin.

Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat: henkilön nimi, asema, yritys/organisaatio, yhteystiedot (puhelinnumero, sähköpostiosoite, osoite), www-sivustojen osoitteet, verkkoyhteyden IP-osoite, tunnukset/profiilit sosiaalisen median palveluissa, tiedot tilatuista palveluista ja niiden muutoksista, laskutustiedot, muut asiakassuhteeseen ja tilattuihin palveluihin liittyvät tiedot.

Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta mm. www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksista, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan. Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti muille tahoille. Tietoja voidaan julkaista siltä osin kuin niin on sovittu asiakkaan kanssa.

Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu

Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistamista

Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä tai tietojen poistamista rekisteristä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

Evästekäytännöt

Sivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Evästeet tekevät sivustomme käyttämisestä helppoa, nopeaa ja käyttäjäystävällistä. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka internet-selain tallentaa käyttäjän laitteelle. Evästeet asetetaan käyttäjän päätelaitteelle ainoastaan käyttäjän kutsuman sivuston mukana. Vain evästeen lähettänyt palvelin voi myöhemmin lukea ja käyttää evästettä. Evästeet tai muut tekniikat eivät vahingoita käyttäjän päätelaitetta tai tiedostoja, eikä evästeitä voi käyttää ohjelmien käyttämiseen tai haittaohjelmien levittämiseen. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla. Evästeiden käyttökohteet ovat analytiikan, markkinoinnin, viestinnän tehostaminen. Käytössä on joitakin palvelun toiminnan kannalta pakollisia kolmannen osapuolen työkaluja tai liitännäisiä. Tällaisia työkaluja ovat esimerkiksi sivustoilla olevat sosiaalisten medioiden tai videopalveluiden upotukset tai sosiaalisten medioiden jako- ja tykkäystoiminnallisuudet. Tällaiset kolmannen osapuolen liitännäiset saattavat lisäksi kerätä verkkopalveluiden käyttäjistä tietoja esimerkiksi sisällön suosittelemiseksi tai kävijämäärän seuraamiseksi. Voit halutessasi estää selaintasi käyttämästä evästeitä, poistaa tallennetut evästeet tai pyytää selaimeltasi ilmoituksen uusista evästeistä. Löydät ohjeita evästeiden poistoon osoitteesta: https://www.aboutcookies.org/ Evästeiden käytön estäminen tai niiden poistaminen saattaa haitata joitakin sivustomme toimintoja. Voit lukea lisää evästeistä ja Suomen evästevaatimuksista viestintäviraston verkkosivustolta https://www.kyberturvallisuuskeskus.fi/fi/toimintamme/saantely-ja-valvonta/luottamuksellinen-viestinta Varaamme oikeuden päivittää evästekäytäntöjä esimerkiksi palveluiden kehityksen tai pakottavan lainsäädännön vuoksi.
 
Save settings
Cookies settings